Povežite vašo spletno trgovino OpenCart z dostavno paketno službo Pošta Slovenije in aplikacijo eSpremnica. Avtomatsko oddajte pošiljko iz dostavnih podatkov naročila in posodabljajte status dostave naročila.
Najbolj popularne povezave in izmenjave podatkov med OpenCart in Pošta Slovenije.
Avtomatski uvoz in izdelava Pošta Slovenije nalepke iz dostavnih podatkov naročila OpenCart spletne trgovine.
Izdelava standardne Pošta Slovenije paketne nalepke v različnih formatih (PDF/ZPL) v OpenCart spletni trgovini.
Obveščanje o spremembi Pošta Slovenije statusa pošiljke na OpenCart spletni trgovini.
Osnovno integracijo od dneva, ko dobimo vse dostope, izvedemo v roku 1-2 tednov. Glede na vaše želje se pripravi časovni plan in ocena stanja sistema. Pri tem je pomembno omeniti še, da je potrebno upoštevati še časovne zahteve zunanjih akterjev (npr. namestitev oz. omogočitev modulov na strani vašega računovodskega programa).
Ne. Naš sistem deluje tako, da ga mi vzdržujemo in nadgrajujemo po potrebi. Z vaše strani je potrebno samo urediti ustrezne dostope preko katerih naš sistem varno dostopa do vaših poslovnih sistemov.
Zaradi narave nenehnih sprememb s strani zunanjih sistemov, spreminjanja zakonodaje in potrebe po spremljanju delovanja, se zaračuna enkratni strošek priprave in integracije sistemov. Nato se zaračuna mesečni oz. letni strošek uporabe licence, ki vključuje podporo in nadgradnje za nemoteno delovanje.
Z veseljem vam pripravimo predstavitev delovanja sistema in se pogovirmo z vami o možnih rešitvah. Glede na to, da je vsaka integracija prilagojena vašim željam oz. delovnim procesom vašega podjetja, neke generične testne povezave na žalost ni možno pripraviti.
Naše integracije vam zagotavljajo ustrezno delovanje glede na vaše želje, potrebe in zakonodajo.
Skrbimo za nemoteno in varno delovanje sistema. Uporabljamo zadnje varnostne smernice.
Več kot 260 zadovoljnih strank uporablja naše integracije v vsakodnevnih poslovnih procesih.
Ponujamo več kot 3 možne integracije