Večina spletnih trgovin omogoča dostavo preko znanih dostavnih služb. V Sloveniji je trg dostavnih služb oz. ponudnikov zelo konkurenčen, kar pomeni, da se kot stranka lahko odločite za najboljšega ponudnika. Hkrati vam je v interesu, da izkoristite vse funkcionalnosti, ki jih dostavna služba omogoča. Ena od teh funkcionalnosti je vsekakor avtomatsko ustvarjanje oz. uvoz nalepk s sledenjem statusa.
Za naročilo, ki ga želite poslati vaši stranki, morate ustvariti dostavno nalepko.
Večina dostavnih služb ima aplikacijo, preko katere ročno vnesete podatke prejemnika in ustvarite nalepko. Ne glede na vašo hitrost, to v povprečju traja tudi do 5 minut, ker moramo pazljivo vpisati pravilne podatke (v primeru napake riskiramo nedostavljen paket, ki gre vam v strošek). Motiti se je človeško, kar pomeni, da bo prej ali slej prišlo do napake, kar pa, kot že prej omenjeno, pomeni samo dodatne stroške.
Po ustvaritvi nalepke jo morate prenesti, tiskati na tiskalniku in po potrebi še obrezati, da ustreza velikost nalepke oz. paketa. Vse skupaj precej zamudno.
Večina dostavnih služb omogoča programski vmesnik (API), preko katerega je možno programsko direktno iz vaše spletne trgovine ustvariti nalepko. Drugače povedano, preko naših vtičnikov za povezavo (GLS, DPD, Pošta Slovenije eSpremnica), lahko znotraj administracije enostavno ustvarite nalepko z enim gumbom. Vsi podatki naročilo se avtomatsko popolnijo. Hkrati lahko za vaše plačilne metode označite za katere se označi plačilo po povzetju pri ustvaritvi nalepke za zmanjšanje napak.
Po izdelavi nalepke, se nalepka avtomatsko tiska na vaš tiskalnik (potrebujete samo naš program za tiskanje). Pri tem vsekakor priporočamo terminčne tiskalnike, ker boste prihranili na stroških, času ter velikosti nalepk bodo pravilne.
Po poslanem paketu pa vaše dostavne službe omogočajo tudi sledenje statusa. Glede na status paketa, dobite vse informacije o statusu dostave. Pri tem dobite tudi opis napake v primeru neuspešne vročitve paketa za lažjo reševanje težav. Glede na status pošiljke lahko izvajate dodatne akcije, kot npr. uporabite našo integracijo in pošljete račun stranki na elektronski naslov šele ko je bila pošiljka uspešno dostavljena. Majhna izboljšava v vašem delovnem procesu ima velike koristi dolgoročno.
Za uporabo novega načina je potrebno zakupiti naš vtičnik, ki vam ga namestimo v vašo spletno trgovino. Glede na izbrano dostavno službo je mogoče potrebno samo zaprositi za ustrezen dostop (pri tem vam pomagamo).
Po namestitvi (ki se lahko uredi v roku 24ur) lahko že začnete uporabljati vse funkcionalnosti vaše dostavne službe.