Z današnjim trendom k avtomatizaciji poslovanja se odpirajo nove možnosti izboljšanja le-tega. Tehnologija nam omogoča, da povežemo sisteme in minimiziramo ročno delo, zmanjšamo število napak in smo bolj odzivni na spremembe (npr. na sezonske špice).
Ne. Vsi poznamo frazo »Sto ljudi, sto čudi.«. Verjetno bi lahko isto stvar prenesli na podjetja, kjer bi rekli: »Sto podjetij, sto posebnosti«. S tem ni popolnoma nič narobe. Ravno ta posebnost oz. raznolikost od konkurence vam lahko predstavlja konkurenčno prednost. Da bi to izrabili maksimalno, se verjetno ne morete zadovoljiti z isto rešitvijo, ki jo uporablja konkurenca. Z rešitvijo, ki ni prilagojena vam.
Na tržišču je mnogo rešitev, ki temeljijo na integraciji preko vtičnikov ali podobnih rešitev. O tem smo že pisali oz. o težavah integracije preko vtičnika. Če na hitro povzamemo - skoraj nemogoče en vtičnik za integracijo pokrije vse vaše želje oz. avtomatizira delovne procese zaradi specifik. Veliko strank se obrne na nas, ker uporabljajo vtičnike, ki ne delujejo, nimajo ustrezne podpore ali preprosto ne pokrijejo vse korakov. Eden takšnih problemov zadeva integracijo Woocommerce + Minimax, kjer je preveč specifik - več o tem v nadaljevanju.
Ravno zaradi slabosti v predhodni točki, so naše integracije zasnovane tako, da se lahko popolnoma prilagodijo vsaki stranki. Lahko si pogledamo možnosti na parih primerih pri integraciji spletne trgovine in računovodskega programa:
V večini primerih govorimo o sinhronizacija artiklov iz računovodskih programov v spletno trgovino. S tem dosežemo, da so spletni artikli vedno v sinhronizirani s stanjem v računovodskem programu. Pri tem se sinhronizirana:
Pri naročilih je lahko še mnogo več specifik, saj naročila vplivajo na poslovanje podjetja. Ponovno, pri tem se sinhronizirana:
Pri tem je smiselno tudi omeniti, da naročilo lahko ustvari različne dokumente glede na podatke ali stanje naročila. Primer:
Vse te korake je možno prilagoditi tudi na ročne akcije, kot npr. sprememba statusa naročila.
Sledimo predpostavki, da če že vlagate v spletno trgovino, potem mora biti tudi integracija na nivoju, da zadosti vsem potrebam. Da lahko izkoristite poln potencial spletne prodaje. Vsekakor si noben ne želi, da so na spletu napačne cene ali napačne zaloge, s čimer ali kršite zakon ali pa izgubljate stranke.
Če se želite temu izogniti in izkoristiti celotni potencial vaše spletne prodaje, potem je prilagojena integracija sistemov nujna za vas!