Vsi se na začetku srečamo z vprašanjem ali se da rešiti nek problem spletne trgovine preko vtičnika oz. modula? Glede na skoraj neskončno število razpoložljivih vtičnikov se nam zazdi, da je možno z njimi rešiti vsak problem. A vendar kmalu po uporabi za določene vtičnike ugotovimo da ne ponujajo tistega kar potrebujemo; eden od razlogov je lahko napačno delovanje.
Drugi glavni ralog je lahko da se določenih problemov preprosto ne da rešiti optimalno z generičnim vtičnikom. To je predvsem vidno ko želimo prilagoditi celotni proces našim željam, a kmalu ugotovimo, da se moramo mi prilagoditi. Glede na rešitve na trgu to ni pravi način.
Da. Integracijo je možno narediti preko vtičnika oz. modula. A potrebno se je vprašati prvo:
Če na vsaj eno vprašanje odgovorite ne, potem integracija preko vtičnika v vašem primeru ni možna oz. je pomanjkljiva. Na vas je potem, da se vprašate, če je to sprejemljivo za vaše poslovanje,
Ne. Glede na naše izkušnje integracija preko vtičnika ni smiselna zaradi zgoraj omenjenih omejitv oz. težav. Če vam nekdo obljublja magični vtičnik, ki bo rešil vse vaše želje po integraciji vaših sistemov, potem je prvo potrebno preveriti, če je to res.
Vtičnik kot tak je možno prilagoditi samo eni stranki, za vse ostale pa pomeni ali nov vtičnik ali velika kompleksnost za ustrezno delovanje. Večja kompleknost pomeni več možnosti za napačno delovanje. Če dodamo še nenehne nadgradnje in spremembe sistema, potem se težave samo še povečujejo.
Kot prej omenjeno, glede na izkušnje in težave strank, ki so preizkusile druge sisteme in se na koncu odločile za nas, vtičniki preprosto ne ponujajo dovolj možnosti za prilagoditev in pravilno implementacijo integracije. Določene manjše dele se da rešiti, vendar če je potreba po stabilni, hitri in varni integraciji, potem obstajajo boljši načini.
Eden od načinov je vsekakor rešitev na ključ, ki jo mi ponujamo. Naš sistem deluje neodvisno od vaše spletne trgovine oz. računovodskega programa in deluje pri nas. Mi skrbimo za ustrezno delovanje in nadgradnje, z vašimi sistemi po komunicira preko t.i. programskih vmesnikov (API). To se lahko prestavljate kot komunikacijski kanal med sistemi oz. programi, preko katerih se varno in stabilno izmenjuje podatke.
Integracija, ki jo mi ponujamo, deluje v ozadju in se avtomatsko izvaja. Ker je prilagojena vašem poslovnemu procesu, vam ponuja nemoteno uporabo vaših sistemov, hkrati pa so podatki prenešeni med in v dele sistemov, ki jih želite. Hkrati so podatki ustrezno prenešeni - npr. spletna naročila v vaš računovodski program z vsemi pripadajočimi podatki kupca.
Pred samim nakupom drugih rešitev je potrebno odgovori na predhodna vprašanja, ker vam da jasno sliko kaj je potrebno pričakovati od ustreznih integracij. Vsekakor se da določene manjše probleme rešiti preko magičnih vtičnikov, vendar kmalu se ugotovi, da za profesionalno in stabilno integracijo vaše spletne trgovine in računovodskega programa potrebujete boljše napredne rešitev. Mi smo tukaj da vam ponudimo to rešitev.