Samo delovanje spletne trgovine je ključna prednost, ker zelo izboljša izkušnjo kupca. Hkrati če stran ne deluje, ne bo prišlo do prodaje. Osredotočimo se lahko na:
Noben ne želi predologo čakati - še posebej v današnjih časih. Hitrost prehodov med različnimi artikli v spletni trgovini omogoča kupcu enostavno nakupovanje, iskanje željenega artikla in posledično hiter nakup. Ko se kupec odloči za nakup, ga je potrebno čim hitreje usmeriti v zaključek nakupa. Pri tem mora biti proces nakupa čim lažji in predvsem hiter za uporabnika preden se premisli.
Spletna trgovine mora uporabljati varno povezavo oz. imeti nameščen SSL certifikat. S tem se zagotavlja varna povezave med vaši spletno trgovine in vašimi kupci. Hkrati to pri kupcih poveča občutek varnosti.
SSL certifikat lahko pridobite (tudi zastonj) pri vašem ponudniku gostovanja.
Poleg hitrosti je pomembno tudi uporabniško smiselna spletna trgovina. Cilj je, da stranka preko preproste navigacije ali iskalnika s predlogi in filtri enostavno poišče željen artikel.
Pri tem ne smemo pozabiti na mobilno izkušnjo saj veliko strank opravi nakup preko mobilen naprave ali pa samo pridobiva informacije za poznejši nakup.
Vaši kupci želijo pri nakupu pridobiti čim več informacij že na vaši spletni trgovini. To pomeni, da mora predstavitev artikla vključevati vse točke oz. odgovoriti na vsa vprašanja, ki jih vaš kupec ima:
Vsak kupec želi primerjati artikle glede na potrebe in finančno zmožnost. Zato je ključno, da pri pregledu artiklov ponudite podobne artikle, ki so lahko cenovno dražji in povečate končni znesek naročila.
Hkrati določeni artikli potrebujejo ali je dobro imeti t.i. dopolnilni artikel za ustrezno delovanje. Predstavljajte si, da prodajate okvirje za slike in zraven ponudite še žebelj in kladivo za montažo.
Spletna trgovina mora vsebovati barve, ki se navezujejo na prodajne artikle in omogočati jasen in vizualno privlačen pogled. Na koncu se izkaže da čim bolj je stran enostavna jo bo kupec lažje obvladal in uporabljal.
Kupci, ki so redne stranke, želijo biti redno obveščeni o novostih, ki jih ponujate. Tu lahko vključite avtomatsko obveščanje o novostih oz. kateri novi artikli so se dodali v spletno trgovino. Pri tem se lahko seznam filtrira glede na preference ali predhodne nakupe strank.
Menimo, da je za prvi nakup pomembna nakupovalna izkušnja do oddaje naročila, za vsa nadaljnja pa je pomembna tudi izkušnja po opravljenem nakupu. Tu se predvsem osredotočamo na vzpostavljene procese, ki se lahko izvajajo avtomatsko ali na ukaz (klik gumba) skrbnika spletne trgovine. Ti procesi izvajajo določene definirane korake:
Ključno je, kdaj se določeni koraki izvedejo. Če nekdo ročno obvešča kupce o stanju dostave, medtem pa je paket že dostavljen, to samo povzroča dodatno delo in zmedo. Če pa avtomatizacija po izdelavi logistične nalepke samodejno pošlje sledilno številko takoj ali na koncu dneva, potem je kupec bolj vesel. Vesel kupec pomeni, da bo tudi v bodoče kupoval.
Vzemimo za primer vašo spletno trgovino Woocommerce. Uporabljate GLS za pošiljanje paketov. Hkrati imate Minimax za izdajo računov.
Ko stranka odda naročilo, se to preko naše integracije avtomatsko uvozi v Minimax, izdela fiskaliziran račun in takoj pošlje stranki na mail. Stranka tako vidi, da je bilo njihovo naročilo že sprejeto in dobi račun v primeru poznejših reklamacij.
Ko vi izdelate naleko za GLS preko našega vtičnika, kupec dobi obvestilo, da je bil njihov paket odposlan s sledilno številko. Ponovno, kupec je takoj obveščen o stanju naročila in se počuti bolj zaželjenega oz. spoštovanega. Posledično se bo še vračal.